Så betalar du årsavgiften

2022 introducerades ett nytt sätt att betala årsavgiften på Fagersta GK. Avgiften tilldelas och finns för betalning när ni loggar in på Min Golf.

På Min Golf har du fyra betalningsalternativ att välja mellan (Kort, Swish, Faktura eller Kredit med möjlighet till månadsbetalning). Väljer ni faktura kommer ni få en faktura från Swedbank. Månadsbetalning innebär att det läggs upp en avbetalningsplan mellan er och Swedbank. Oavsett vilket av de fyra alternativen ni väljer kommer klubben få in 100% av avgiften direkt.

För att du skall bli aktiverad för spel behöver du betala hela summan innan säsongen 2024 startar.

Kvitto för Friskvårdsbidrag.

När ni betalat avgiften finns ett kvitto på Min Golf. Efter att ni loggat in väljer ni "Mina inställningar - Genomförda betalningar". Där klickar ni på raden för spelavgiften så öppnas kvittot upp i ett nytt fönster. Därefter är det bara att skriva ut och lämna till er arbetsgivare

Är ni osäkra på hur ni skall göra, rekommenderar vi att ni först tittar på instruktionsfilmen som Svenska Golfförbundet gjort.

________________________________________________________________________________

PASSA PÅ – TAG CHANSEN

De medlemmar som betalar avgiften innan den 31/12 ingår

i utlottningen av en bag, en putter och ett dussin bollar.

De som betalar in avgiften före 30/11 erhåller även två Greenfee checkar.

back.jpg