Välkommen som medlem i Fagersta Golfklubb!

Som fullvärdig medlem, (det år du fyller 26 år), måste du ha en spelrätt i klubben.

För att köpa en spelrätt hänvisar vi till ”Köp & sälj spelrätt” under fliken ”Medlem”. Där säljer medlemmar som vill avsluta sitt medlemskap sina spelrätter.

Fagersta Golfklubb säljer nya spelrätter. Kontakta kansliet för mer info.

Greenfeemedlemskap

Greenfeemedlemskap kräver ingen spelrätt i klubben och du kan inte heller ta del av våra samarbeten med andra klubbarn.

Medlemsansökan

Här till höger registrerar du dig enkelt och väljer vilken spelrättighet du vill ha.

Efter du har registrerat dig loggar du in på Min Golf och betalar avgiften.

Därefter är du aktiverad. Avgiften ligger under Mina sidor. Titta så att dina kontaktuppgifter fortfarande stämmer. Du godkänner dessutom klubbens villkor för medlemskap i och med att du registrerar dig. Är du helt ny inom golfen får du ett välkomstmeddelande till den uppgivna e-postadressen vid registrering och där finns även information hur du loggar in på Min Golf för första gången.

Medlemsansökan

Fyll i fälten nedan